Home » Verzenden & Retourneren

Verzending & levering

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Na ontvangst van uw bestelling en betaling wordt uw order zo snel mogelijk klaargemaakt voor verzending. Alle leveringen zullen uitgevoerd worden door BPost, PostNL of DHL in opdracht van Molto Bello Fashion. De producten die beschikbaar en in voorraad zijn meteen leverbaar tenzij anders vermeld. Indien een artikel na uw bestelling toch niet in voorraad zou zijn, zal u hiervan per mail op de hoogte gebracht worden. U kan opteren om te wachten tot het product terug op voorraad is, een alternatief product/cadeaubon van dezelfde waarde kiezen of terugbetaling vragen.

Mijn bestelling retourneren

Dat kan u inderdaad en zonder enig probleem! Als particuliere consument beschikt u over een termijn van 14 dagen na ontvangst van de goederen waarbinnen u kunt verzaken aan uw aankoop. Deze periode van 14 dagen is te rekenen vanaf de thuislevering van de goederen. Gebruik hiervoor het onderstaande contactformulier of dit document.

Mochten onze producten niet voldoen aan uw wensen, dan kan u dit melden en terugzenden. . Als compensatie heeft u de keuze uit andere producten ter waarde van de productwaarde van uw originele bestelling, een cadeaubon of een terugbetaling.

Voorwaarden:

  • ongebruikt
  • onbeschadigd
  • het etiket is nog steeds bevestigd aan de kledij

Indien de retourzending aan bovenstaande voorwaarden voldoet, zal Molto Bello Fashion conform de wetgeving de geretourneerde bestelling onverwijld terugbetalen. Molto Bello Fashion behoudt zich echter wel het recht om een schadevergoeding te eisen wanneer duidelijk is dat het behandelen van de goederen verder ging dan nodig was om de aard en de kenmerken van de goederen vast te stellen als consument, waardoor het geretourneerde artikel niet langer geschikt is voor verkoop. U wordt als consument op de hoogte gebracht per mail van:

  • een samenvatting van de schade, onderbouwd met foto's
  • het bedrag van de schadevergoeding
  • de termijn waarin en manier van betalen van deze schadevergoeding
 

Omruilen

Je kan alle artikelen, aangekocht via de webshop, terugsturen. Artikelen kan je ruilen door de te vervangen artikel(en) te retourneren en vervolgens onmiddellijk een nieuwe bestelling te plaatsen op de website. Zo zie je meteen of het artikel nog beschikbaar is. Wij adviseren je jouw bestelling meteen te bevestigen, zeker als de voorraad nog maar gering is. Artikelen die je in jouw winkelwagen plaatst zijn niet gereserveerd voor jou.

Als je een nieuwe bestelling plaatst om jouw verkeerde artikel(en) te vervangen, hou er dan rekening mee dat je de nieuwe bestelling ook vooraf dient te betalen. Wij kunnen helaas vanwege technische redenen de bestellingen niet met elkaar verrekenen.

Aanvraag Retour of Omruilen (vul onderstaand formulier in)

Binnen de 15 dagen na ontvangst van je bestelling kan je een aanvraag voor retour/omruilen indienen. Aanvragen voor retour/omruilen na deze termijn worden niet meer aanvaard.